Tátrai Mikróstarja

2013.09.12. 16:16

Ez az étel nem csak horodozza a nevét, speciálisan a Tátrában készült étel. Első lépésként tehát elmegyünk a Tártrába, kibérelünk egy apartmant, elmegyünk este sörözni és jót alszunk.

Második lépésben felébredünk.

Az étel elkészítéséhez szükségünk van még egy mikróra:

photowin2.JPG

A fenti képen a Tátra és a mikró

Ezután megnézzük, mi van a fridzsiderben:

fridge.JPG

Nem kell túlzásba vinni a konzumkodást, ennyi bőven elég!

datechk_f.JPG

A háttérben található tarját elővesszük. Megnézzük, mikor is jár le. Ezek a faszom szlovákok mindenre képesek!

elokeszul.JPG

Előkészületként három szeletre vágjuk a maradék tarját.

micro.JPG

Egy percre beállítjuk a mikrót. Elindítjuk. Ezen a mikrón egy fokozat volt, a fokozat annyira nem publikus, hogy a masina nekem sem mutatta meg a wattot.

Amíg lejár az egy perc, két dolog jár a fejünkben:

photowin1.JPG

Az egyik az egy woaaahhh fíling, hogy dekurvaszép, csak ne lenne 8 fok odakünn

A másik, amire gondolok, Vásenyka komám, akivel sokszor beszélgettünk arról, fontos, hogy az ember reggelente egyen valami konkrét.

Szerintem a finom meleg tarja jó konkrét.

plate1.JPG

Mustár mehet mellé, a szlovén napok nevében ez horvátmustár. Még maradt az élelmiszeres zacsiban.

Ekkor rájövünk, hogy nincs kenyér sem kifli. Sebaj, a hűtő oldalában árválkodik egy moci, azt odatesszük.

Eddig az első lépéstől kb 3 perc telt el.

Megesszük az ételt. Semmit nem olvasunk közben, élvezzük a létet és nem gondolunk semmire. Hamarosan úgyis fel kell pörögni, és vlaami vállalat igazgatójával okoskodni, aki teljesen fontosnak hiszi a szerepét, pedig a divíziója nem más, mint statisztikai hiba a mérlegfőkönyvben. Nem baj, eljátsszuk a fontosat mindketten.

Nagyjából rendet rakunk, kicsit elmosogatunk.

washup.JPG

Rühellem azokat, akik főzés utánra hagyják a mosogatást. Igazi férfi főzés közben párhuzamosan mosogatja a dolgokat. Most ez kivétel. Reggel van, és gyorsan készült az étel.

washup2.JPG

Azért hagyni kell munkát a szlovákoknak is. Egyébként is elég gáz bögrékben turkálni.

Felöltözünk, puccba vágjuk magunkat. Megyünk tovább, bepakolunk a verdába. Holnap már más tájak, más hely.

Kibaszott nagy királynak érezzük magunkat a Tátrai Mikróssal gyomrunkban, és ahogy haladunk, rápillantunk a Tátrára:

hudecool2.jpg

Jegyezzük meg, nagyon menőn néz ki a Tátra. Szerintem jobb, mint a faszom Svájc vagy a rohadt náci Osztrákok. És itt még van fíling, van kelet-ojrópa, nem az a kifinomított porcukor-társadalom, ahol minden élethelyzetre minimum harminc, előre elkészített megoldást kínálnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kifoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr215508634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2013.09.12. 17:34:37

Fúbazmeg, egy világ omlott most bennem össze. Eddig abban a hiszemben voltam, hogy egy menő aranyifjú vagy, világjáró kalandor, erre kiderül, hogy egy tojásrántottára sem futja reggelire a sosem volt álszlovákországiában! Mától csak fittyet hányok rád!
A kaja viszont ötletes és unikum!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.09.12. 18:52:34

Mi a jóég az a moci! Felteszem, az a frottír csuklószorítónak tűnő izé, de nem rémlik, hogy valaha ettem volna olyat.

szanalmas 2013.09.12. 18:56:52

@ripők:

Bazmeg, tippmixeljünk. 5 forint egy tipp, aki először eltalálja, azé az összes tippelő 5 forintja! Én mozzarellára saccolok!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.09.12. 18:59:26

@szanalmas: Rendben, én azt mondom, valami nyers macesz.

szanalmas 2013.09.12. 19:39:17

@ripők:

Ember, le van fotózva a hűtő! :D

szanalmas 2013.09.12. 20:47:07

"és vlaami vállalat igazgatójával okoskodni, aki teljesen fontosnak hiszi a szerepét"

"Igazi férfi főzés közben párhuzamosan mosogatja a dolgokat"

Még mindig megdöbbenek, ahogy laza természetességgel, egyszerűen fogalmazod meg azokat az alapigazságokat, amiknek a felfogásához az emberek 99 százalékának egy élet sem elég!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2013.09.12. 22:08:20

én csak annak a kajáját mikrózom, akit utálok, vagyis senkiét.

aktatáskarádió 2013.09.12. 23:13:35

a moci ott figyel az első képen, ha kinéz az ablakon, az udvar teli van mocival, szóval én azt mondanám, juhszar. vagy az esti sörözés martaléka. vagy valami ilyesmi.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.09.13. 06:04:50

@szanalmas: Az tévesztett meg, hogy a képen Zottarella látható!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.09.13. 10:56:24

Ez a poszt elég jó lett! Mondjuk még sosem hallottam erről a mikrós tarja nevű találmányról, de most már biztos, hogy ki fogom próbálni.

Tegnapelőtt annyira elbasztam a halfilé sütését, hogy majdnem le is fotóztam a végeredményt, de végül mégis inkább a szégyenérzet kerekedett felül...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.09.13. 13:06:52

@"the dragon": Nyugodtan lefotózhatod, majd szerepelhet a szilveszteri bakiparádéban.

megszokács · http://kifoztem.blog.hu 2013.09.13. 16:18:28

Igazából ez egy fake poszt. A szerző elhallgatja, hogy a tarját már előfőzték. Így aztán a mikrózás teljesen felesleges, ha kiteszi öt percre a napra, akkor is átmelegszik, és ehhez még a Felvidékre se kell elutazni!

**büdösmackó** 2013.09.16. 10:52:44

@megszokács: az lehet, hogy tarja, de se nem mikrós, se nem tátrai, te nagyon hülye!

megszokács · http://kifoztem.blog.hu 2013.09.16. 13:08:15

@**büdösmackó**: Attól még, hogy kiabálsz, nem lesz igazad, kiscsikó.
süti beállítások módosítása